نمایش نوار ابزار

نشست دکتر بابایی کارنامی با اعضای انجمن کارگران ساختمانی ساری

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی، همزمان با هفته کار و کارگر؛ دکتر علی بابایی کارنامی نماینده مردم شریف ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و دکتر بهروز اسکندرنیا فرماندار شهرستان ساری با حضور در دفتر انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی مرکز استان با اعضای این انجمن دیدار کردند.

 

در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، جمعی از نمایندگان این صنف حضور داشتند و درباره مسائل و دغدغه‌های صنفی، وضعیت معیشتی و موضوعات مرتبط با حوزه کارگری گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

 

در ادامه نیز نمایندگان این انجمن ضمن قدردانی از توجه مسئولان حاضر به جامعه کارگری، بر لزوم حمایت بیشتر از کارگران ساختمانی و پیگیری مطالبات این قشر زحمتکش تاکید کردند.

دیدگاه ها