به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی، در راستای تقویت ارتباط مستقیم مسئولان با مردم؛ موکب خدمت شامگاه جمعه ۱۴۰۵/۲/۱۱ همزمان با شصت و دومین شب تجمعات مردمی در میدان امام حسین (ع) ساری برگزار شد.
این برنامه که در فضایی آمیخته با معنویت و همدلی برگزار شد؛ دکتر علی بابایی کارنامی نماینده مردم شریف ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، دکتر یونسی استاندار مازندران، سرپرست فرمانداری ساری، مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری مازندران، شهردار ساری و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی با حضور در جمع شهروندان، بهصورت چهرهبهچهره با مردم دیدار و گفتوگو کرده و از نزدیک در جریان مسائل و دغدغههای آنان قرار گرفتند.
شهروندان مسائل و درخواستهای خود را مطرح کردند و مقرر شد موضوعات بیانشده در دستور کار پیگیری قرار گیرد.
دکتر بابایی همچنین از موکبها بازدید و از زحمات آنان قدردانی کرد.
